بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به گزارش بسیج مرودشت اولین جلسه شورای حوزه امام حسن مجتبی ع عصر یکشنبه 14 اردیبهشت برگزار گردید . در این مراسم ابتدا فرمانده حوزه مطالبی را پیرامون رهنمودهای مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال و نام گذاری امسال بیان نمود .

جواد امیدوار سپس به معرفی اعضای جدید شورای حوزه امام حسن مجتبی ع پرداخت و برنامه های ابلاغی ویژه هر سورا را به تفکیک اعلام نمود . سپس در آخر به هم اندیشی با اعضای شورا جهت حل مشکلات و بهبود کیفیت کار پرداخت .

شورای حوزه امام حسن مرودشت

شورای بسیج مرودشت

اخبار سپاه مرودشت

فرمانده حوزه امام حسن مرودشت

شورای حوزه بسیج

مرودشت

پایگاه خبری مرودشت

 

 

 

عکس پایگاه حمزه سید الشهدای مرودشت

مرودشت

تصاویر خبری مرودشت

 

[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:مرودشت , پایگاه های بسیج مرودشت , مساجد مرودشت , تصاویر بسیجیان مرودشت , حوزه امام حسن مجتبی ع مرودشت,

] [ 22:21 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

به گزارش بسیج مرودشت فرمانده حوزه امام حسن ع ، جناب آقای امیدوار به همراه جمعی از اعضای شورا ی حوزه از پایگاه امام هادی ع بازررسی به عمل آوردند .

عکس پایگاه های بسیج مرودشت

پایگاه امام هادی مرودشت

[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:مرودشت , پایگاه های بسیج مرودشت , مساجد مرودشت , تصاویر بسیجیان مرودشت , حوزه امام حسن مجتبی ع مرودشت,

] [ 22:14 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

رزمی کاران مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ۲۰۰ کونگ فو کار در مسابقات مرودشت

به گزارش “سلام مرودشت” امروز مسابقات قهرمانی استان در سبک کونگ فو توتایما در مرودشت برگزار گردید . در این مسابقات که باهمکاری حوزه بسیج امام حسن مجتبی ع برگزار شد ۲۰۰ کونگ فو کار در قالب ۱۸ تیم از شهر های شیراز ، زرقان ، استهبان ، نی ریز ، زرین دشت ، پاسارگاد ، ارسنجان ، سیدان و فاروق حضور داشتند و در سالن شهید برزگری اداره ورزش و جوانان مرودشت به رقابت پرداختند .

مهدی زارع مسئول سبک کونگ فو توتایما استان فارس بیان کرد : در این دوره از مسابقات تیم پایگاه کمیل حوزه بسیج خاتم الانبیاء به مربیگری بهروز سلیمی به مقام قهرمانی دست یافت و پس از آن تیم های بقیه الله حوزه خاتم الانبیاء به مربیگری محمد مهدی زارع به مقام نائب قهرمانی وتیم استاد رفیعی به مقام سوم دست یافت .

همچنین تیم ذوالفقار حوزه بسیج امام حسن (ع) نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده گردید .

مسابقات رزمی مرودشت

بقیه خبر و تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش بسیج مرودشت دومین کارگاه آموزشی عملیات فتح المبین 1 در حوزه امام حسن ع برگزار شد . این جلسه  در تاریخ 30 دی ماه در مسجد شهدای علی آباد و با همکاری پایگاه شهید شهریاری برگزار گردید . در این مراسم فرماندهان پایگاه های تابعه و مسئولین عملیات حضور داشتند و پیرامون طرح عملیات فرهنگی فتح المبین 1 توضیحاتی توسط جناب سرهنگ جمالی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت ارائه گردید .

مرودشت

سرهنگ قاسم جمالی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت

جوانان مرودشت

مرودشت

تصاویر زیبای مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش بسیج مرودشت در تاریخ شنبه 30 دی  شورای هم اندیشی حوزه امام حسن ع مرودشت در مسجد الشهدا علی آباد برگزار گردید . در این مراسم فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه مقاومت امام حسن مجتبی ع حضور داشتند و پیرامون مسائل و مشکلات پایگاه ها بحث و تبادل نظر کردند .

مرودشت

مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش صالحین مرودشت ، هیات عاشقان ولایت مرودشت در تاریخ 9 دی ماه با حضور سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر برگزار گردید .
در این همایش که راس ساعت 9:30 در تالار فرهنگیان برگزار پیرامون حماسه 9 دی و عملیات فرهنگی فتح المبین 1 برگزار گردید جمعی از فرمانده هان حوزه ها و پایگاه ها و اعضای شجره طیبه صالحین حضور داشتند .
جلسه با تلاوت قرآن کریم شروع و پس از آن به مناسبت رحلت پیامبر اکرم ص و شهادت امام حسن ع و امام رضا ع برادر پاسدار مهدی فاضل جو به مداحی وذکر مصیبت اهل بیت پرداخت.
در ادامه جناب سرهنگ جمالی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت پیرامون 9 دی ماه مطالبی را بیان نمود.
در پایان هم جناب سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در مورد امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه آن از نظر قرآن و روایات مطالبی جامع و کامل بیان نمود .

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1392برچسب:,

] [ 23:5 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست بصیرتی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش بسیج مرودشت ، این نشست در تاریخ 11 دی ماه با حضور جمعی از بسیجیان و مردم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به همت حوزه امام حسن مجتبی ع و پایگاه حضرت رسول ص برگزار گردید .

مرودشت

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1392برچسب:همایش بصیرتی ,,

] [ 22:50 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

 کارگاه آموزشی عملیات فتح المبین در پایگاه شهید تند گویان

به گزارش بسیج مرودشت ، کارگاه آموزشی عملیات فتح المبین به همت حوزه بسیج امام حسن ع در پایگاه شهید تندگویان مرودشت برگزار گردید. گفتنیست که عملیات فتح المبین 1 در روز قبل از اربعین به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر استان فارس با اعلام رمز یا ابا عبدالله ع از سوی سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس و آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان کلید خورد .

عملیات فتح المبین دو مرحله دارد و در مرحله اول قرار است راجع به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در حلقه های صالحین بحث شود و شرایط و نحوه ی اجرای امر به معروف و نهی از منکر به اعضای حلقه های صالحین آموزش داده شود و سپس در مرحله دوم عملیات که حدود یک ماه دیگر برگزار می شود اجرای امر به معروف و نهی از منکر را توسط بسیجیان و آحاد مردم در سطح شهرستان شاهد خواهیم بود .

 

 

اولین کارگاه آموزشی این عملیات در حوزه امام حسن ع نیز دیشب در پایگاه شهید تندگویان برگزار شد که در این کارگاه ، فرماندهان پایگاه ، شورای حوزه و پایگاه ها ، اعضای حلقه های صالحین و سرگروه و مربیان حضور داشتند .

 

برادر پاسدار جواد امیدوار بیان نمودند در جامعه رفتارهای و برخورد های متقابلی وجود دارد و رفتارهای ما برگرفته از محیط ماست و وقتی یک مشکلی در سطح جامعه به وجود بیاید همه ما مسئولیم همان طور که اگر یکی از اعضای خانواده دچار بیماری شود  تمام اعضا دچار دغدغه و نگرانی می شوند .

فرمانده حوزه امام حسن ع اضافه نمود جنگ نرم به معنی تغییر ارزش های یک نظام می باشد و دشمن در جنگ نرم مستقیما در صدد برداشتن کامل حجاب نیست بلکه به دنبال تغییر ارزش حجاب و خوب جلوه دادن کم حجابی و بی حجابی است .

ایشان همچنین در رابطه با نقش ماهواره ها در دنیای کنونی بیان نمودند : ماهواره ها با کمترین هزینه و راحت ترین شکل در اختیار ما قرار گرفته اند و  در واقع دشمنان ما از طریق همین ماهواره ها به درون خانه های ما رخنه کرده اند . شبکه های ماهواره ای جوانان ما را تهی کرده و حس نا امیدی و بی اعتمادی را در آنها به وجود می آورند و باعث یک جا نشینی آنها گشته و سلاح ایمان شان را می گیرد .

در ادامه حاج آقا صادقپور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مرودشت بیان نمودند که در گذشته بحث امر به معروف و نهی از منکر به صورت سلبی بود اما کنون با کلید خوردن عملیات فتح المبین بحث شکل ایجابی و کار فرهنگی به خود گرفته است  و ما نیز می خواهیم از طریق کار فرهنگی که در حلقه ها انجام می شود فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به مرحله اجرا بگذاریم .

ایشان اضافه نمودند که جامعه نیاز به لایروبی دارد و اگر این کار را انجام ندهیم همان چیزی بر سر ما می آید که بر سر اندلس و اسپانیا آمد . بحث امر به معروف و نهی از منکر جدا از روایات و آیات ، عقلا نیز اثبات شده است و ما به عنوان یک مسلمان اعم از شیعه و سنی باید این وظیفه را انجام دهیم.

سپاه مرودشت

 

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

 

 

 

 


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای اندیشه و همفکری حوزه امام حسن در روز شنبه تشکیل جلسه داد .

به گزارش بسیج مرودشت ، جلسه شورای اندیشه و همفکری حوزه مقاومت امام حسن مجتبی ع در روز شنبه برگزار گردید . در این جلسه که با حضور اعضای شورای حوزه برگزار شد پس از تلاوت قرآن ، در رابطه با تعامل بین اعضا فرمانده حوزه مطالبی را بیان نمودند .

برادر پاسدار ، جواد امیدوار بیان نمود اعضا بیش از هر چیز باید به فکر افزایش دوستی ها و محبت ها بین خود باشند . ایشان همچنین در این جلسه برنامه های این هفته را شرح دادند و بیان نمودند که اعضا شورای باید با اتحاد و همدلی با هم این برنامه ها را به عرصه اجرا در آورند .

وی در ادامه بیان نمود که این هفته برنامه های رزمی و  تاکتیکی را در اردوگاهی در نزدیکی شهر در پیش داریم که پایگاه های گردان محور در این برنامه شرکت خواهند کرد و این رزمایش نیز باید به نحو احسن انجام شود .

وی در ادامه اضافه نمود که تیم های بازرسی صالحین نیز برای هدایت و ارائه راهکار به حلقه های صالحین و سرکشی از پایگاه ها به زودی تشکیل می شود .

مرودشت

بسیجیان مرودشت

 

مرودشت


مطالب مشابه :

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر

جلسه هیات عاشقان ولایت فردا برگزار می شود

مسابقات کیک بوکسینگ هفته بسیج + عکس

همایش سر گروه های صالحین حوزه امام حسن مجتبی ع

گزارش تصویری هیات منتظران مهدی پایگاه شهید بهشتی مرودشت

یادواره شهدای محله مسجد امام سجاد ع

همایش عاشوراییان استان فارس به روایت بسیج مرودشت + عکس

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه امام حسن مجتبی ع با حضور فرمانده جدید

به گزارش بسیج مرودشت ، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در روز شنبه با حضور اعضای شورای حوزه برگزار گردید . در این جلسه پس از تلاوت قرآن توسط یکی از بسیجیان ، فرمانده حوزه پیرامون فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را بیان کردند .

ایشان ابتدا با استناد به آیات و روایات ، اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را شرح دادند و سپس آثار این فریضه واجب در جامعه را بیان نمودند .

شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج مرودشت

مرودشت


مطالب مشابه :

جلسه هیات عاشقان ولایت فردا برگزار می شود

مسابقات کیک بوکسینگ هفته بسیج + عکس

همایش سر گروه های صالحین حوزه امام حسن مجتبی ع

گزارش تصویری هیات منتظران مهدی پایگاه شهید بهشتی مرودشت

یادواره شهدای محله مسجد امام سجاد ع

همایش عاشوراییان استان فارس به روایت بسیج مرودشت + عکس

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جلسه آذر ماه هیات عاشقان ولایت

به گزارش بسیج مرودشت به نقل از حوزه امام حسن مجتبی ع همایش ماهانه هیات عاشقان ولایت فردا برگزار می شود . در این همایش که ماهیانه برگزار میگردد اعضای پایگاه ها و فرمانده ها و اعضای شجره صالحین باید حضور داشته باشند و در این همایشات پیرامون مسایل بصیرتی معرفتی بحث می شود . جلسه فردا نیز به همین منظور در ساعت 9:30 صبح در حسینیه سپاه برگزار می شود .

بسم الله الرحمن الرحیم

مراسم شهادت حضرت رقیه  س در مسجد الرسول مرودشت

 

 

 

 

 

                 

ارسال نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مسابقات اهداف پروازی این بار در روستای گرم آباد مرودشت

این دوره از مسابقات صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانشجویی ترتیب یافت.

 

در این مسابقات که به همت هئیت تیراندازی و پایگاه بسیج امام حسین (ع) روستای گرم آباد برگزار شد 55 نفر به رقابت پرداختند.

به گفته علی عسگری مسئول هئیت تیراندازی شهرستان مرودشت این مسابقات برای نخستین بار باشرکت 55 نفر از علاقمندان روستاهای شهرستان ترتیب یافته که نفرات برتر به مسابقات استانی وکشوری راه پیدا خواهند کرد .

 

 

[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:هفته بسیج , بسیج , بسیج مرودشت , مرودشت , اهداف پروازی , تصاویر مسابقات پروازی , روستاهای مرودشت,

] [ 21:14 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

تیم پایگاه کمیل قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ جام یادواره شهدا

به گزارش بسیج مرودشت ، به مناسبت هفته بسیج در مسابقات کیک بوکسینگ  ikn جام یادواره شهدا 8 تیم از سراسر استان حضور داشتند که در مسابقات چهار جانبه کیک بوکسینگ با هم رقابت می کردند . در این دوره از مسابقات که به میزبانی مرودشت بود مسابقات در سوله ورزشی حوزه مقاومت خاتم الانبیاء ظهر امروز به پایان رسید .

دوستان ورزشکار از اینکه مسئولان در جمع آنها حاضر نشده بودند ناراضی بودند و از ما خواستند تا این مورد را به گوش مسئولان شهر برسانیم و با وجود مشکلاتی که در رابطه با محل برگزاری مسابقات وجود داشت از قبیل نبود برق و... این مشکلات را نادیده گرفته و از مجموعه حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء و پایگاه کمیل نسبت به برگزاری این مسابقات تشکر و اعلام رضایت نمودند .

اسامی تیم های برگزیده این مسابقات به شرح زیر است :

تیم پایگاه کمیل به سرپرستی برادران سلیمی رتبه اول

تیم شهید مصطفی پور به سرپرستی حسین مصطفی پور رتبه دوم

تیم برق مرودشت به سرپرستی سلمان شریعتی رتبه سوم

تیم شهدای کوشک به سرپرستی علیرضا همایون به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد .

محمد مهدی زارع مسئول کمیته داوران استان در این مسابقات مسئول کمیته داوران بود و اسامی داوران این دوره مسابقات نیز به شرح زیر است :

محمد حسین خادمی

ابوذر زارع

حامد مردانه

بهروز سلیمی

آرش امیری

 مرودشت

بسیج مرودشت

http://8pic.ir/images/52504618760872820614.jpg

http://8pic.ir/images/21517476960126964087.jpg

http://8pic.ir/images/86101406177267851030.jpg

http://8pic.ir/images/79655575880744760924.jpg

http://8pic.ir/images/54254179415675687639.jpg

http://8pic.ir/images/34869939545109317168.jpg

http://8pic.ir/images/91461980121507633541.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده بسیجیان مرودشت در همایش 11000 نفری بسیجیان استان فارس

به گزارش بسیج مرودشت امروز عصر بسیجیان استان فارس در همایش عاشوراییان شرکت کردند . در این همایش تقریبا 11000 بسیجی حضور داشتند که در قالب 115 گردان بسیج سازماندهی شده بودند .

در این مراسم بسیجیان مرودشت نیز با شکوه و اقتدار همانند همیشه در صحنه حاضر بودند .

در این مراسم پس از تلاوت قرآن توسط یکی از برادران و خوش آمد گویی سردار غیب پرور ، سردار سر لشکر جعقری فرمانده سپاه پاسداران در رابطه با توانمندی های ایران سخن گفتند . ایشان گفتند بعد از فتنه 88 اقدام به برپایی گردان های امام علی ع در سطح شهرستان ها کرده ایم و اکنون تعداد زیادی از گردان های امام علی ع و فاطمه الزهرا س در سطح کشور فعال است .

بسیجیان رزمنده مرودشت

 

تجمع بزرگ بسیجیان مرودشت

تصاویر بسیجیان مرودشت با لباس بسیجی

همایش عاشوراییان فارس 11000 بسیجی استان فارس

تصاویر بسیجیان مرودشت

مرودشت

عمارهای رهبری در مرودشت فارس


http://8pic.ir/images/32021098455296905505.jpg

http://8pic.ir/images/74028263123876726707.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست صمیمی سرگروه های صالحین حوزه امام حسن مجتبی ع

به گزارش بسیج مرودشت حدود سی نفر از سرگروه های صالحین حوزه مقاومت امام حسن مجتبی ع دور هم جمع شدند . این جلسه که به همت اعضای پایگاه حضرت قائم عج برگزار شد در واقع دومین جلسه سرگروه ها ی این حوزه در سه ماهه سوم سال بود که با استقبال خوب سرگروه ها روبرو شد .

برادر بسیجی حاج آقا نگارنده فرمانده پایگاه امام هادی ع که سخنران ابتدای جلسه بودند بیان کردند که احکام را به صورت گسترده در موضوع حلقه ها جای دهیم و با اخلاق و رفتارمان سعی در جذب افراد به حلقه های صالحین نماییم .

پس از ایشان حاج آقا صادقپور مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه مرودشت ، در رابطه با مسائل روز از جمله مذاکرات ژنو و نهضت عاشورا سخن گفتند . ایشان بیان نمودند که ببینید همانطور که در نهضت عاشورا عده ای ابتدا با امام حسین ع بودند و بعد شانه خالی کردند و عده ای دیگر در مقابل امام بودند اما بعد آن در کنار امام و به جبهه امام آمدند در رابطه با امام زمان عج نیز همین موارد صدق می کند و این یکی از درس های عاشورا است .

پایگاه حضرت قائم

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیجیان مرودشت

http://www.niloblog.com/allup/images/z98qxks0zxueojw1giyh.jpg

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش بسیج مرودشت جلسه هیات منتظران مهدی موعود پایگاه شهید بهشتی این هفته با سخنرانی سرهنگ پاسدار سجادیان برگزار شد . در این جلسه که آخرین چهارشنبه هر ماه برگزار می شود پیرامون مسائل معرفتی و سیاسی روز بحث می شود. در این جلسه سرهنگ سجادیان ابتدا به مسائل معرفتی پرداخت و سپس در مورد مذاکره با آمریکا سخنانی را گفت .

مساجد مرودشت

مرودشت

بسیج مرودشت

صالحین مرودشت


 

مطالب مشابه :

گزارش تصویری از حلقه های شجره طیبه صالحین مرودشت / پایگاه مقاومت شهید بهشتی / مسجد ولیعصر عج

 

 

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه